Pasūtījuma noformēšanas kārtība un preču piegādes termiņi.
Pasūtījumi tiek pieņemti mūsu mājas lapā: www.pit.lv. Šim nolūkam Jums jāveic vienkārša reģistrācija, kas sastāv no diviem soļiem. Pēc tam, kad Jūs būsiet izvēlējies (-usies) preci un ievietojis (-usi) to grozā, norādiet savu kontakta informāciju, vēlamo apmaksas un piegādes veidu.
Pēc pasūtījuma saņemšanas mūsu klientu apkalpošanas menedžeris piezvanīs uz norādīto tālruni, lai pārliecinātos par datu atbilstību attiecībā uz Jūsu preci un informētu par apmaksas un piegādes noteikumiem. Ja klients piekrīt noteikumiem, pasūtījums skaitās pieņemts un apstiprināts.
Pasūtījuma izpildes termiņi, klientiem saņemot preci PIT.LV birojā Stirnu 8-447, Rīgā.
1. Ja klients vēlas veikt apmaksu skaidrā naudā un pasūtījums ir apstiprināts līdz plkst. 16:00, tādā gadījumā preci var saņemt jau nākamajā darba dienā pēc plkst. 15:00. Nepieciešamības gadījumā prece var atrasties PIT birojā (maksimāli 3 darba dienas).
2. Ja klients ir veicis apmaksu ar bankas pārskaitījumu, pasūtījums skaitīsies apstiprināts, kad mēs būsim saņēmuši naudu mūsu kontā. Ja nauda ienāk kontā līdz kārtējās dienas plkst. 16:00, tādā gadījumā preci varēs saņemt nākamajā darba dienā pēc plkst. 15:00.
• Norēķinoties ar pārskaitījumu, saņemot preci, Jums būs nepieciešams uzrādīt pasi.
Papildu jautājumu rašanās gadījumā zvaniet pa tālruņiem: 27028502, 67589433 vai rakstiet mums. |